Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкінің "агросервистік қызметтерді қолдау" жобасын дайындауға Қазақстан Республикасына грант беру туралы келісімді және Халықаралық Қайта Құру және даму банкінің Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкінің "агросервистік қызметтерді қолдау" жобасын дайындауға Қазақстан Республикасына грант беру туралы келісімге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы хатын ратификациялау туралы
Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 5 қарашадағы N 491 Заңы
1-бап . Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкінің 2001 жылғы 18 мамырда Астанада жасалған "агросервистік қызметтерді қолдау" жобасын дайындауға Қазақстан Республикасына грант беру туралы келісімі және Халықаралық Қайта Құру және даму банкінің Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкінің "агросервистік қызметтерді қолдау" жобасын дайындауға Қазақстан Республикасына грант беру туралы келісімге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы хаты ратификациялансын", Астанада 2002 жылғы 24 шілдеде жасалған.
2-бап . Осы Заң Халықаралық банктің "агросервистік қызметтерді қолдау"жобасын дайындауға Қазақстан Республикасына қайта құру және даму грантын беру туралы келісім жасалған кезден бастап туындаған құқықтық қатынастарға қолданылады.
Қазақстан Республикасының Президенті
Дүниежүзілік Банк 1818 N Street N. W. (202) 477-1234 Washington Халықаралық Банкі, D. C. кабельдік мекен-жайы: INTBAFRAD Қайта Құру және 20433 USA кабельдік мекен-жайы: ENEVAS Даму Халықаралық даму қауымдастығы
Жақсыбек Құлекеев мырза, экономика және сауда министрі, Экономика және сауда министрлігі, Астана, 473000 Қазақстан Республикасы
Кас: Қазақстан Республикасы: агросервистік қызметтерді қолдау жобасын дайындауға арналған жапон гранты-N tf026444 гранты
Құрметті Кулекеев мырза,
Мен сізге Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкінің (ХҚДБ) атынан Банктің әкімші ретінде Қазақстан Республикасына (алушы) алты жүз жиырма үш мың алты жүз АҚШ долларынан (Гран 623,600) аспайтын сомаға Жапония грантының қаражатын (грант) беруге келісімі туралы хабарлау мақсатында жүгінемін. Грант алушының осы Келісім-хатқа қосымшада баяндалған мақсаттарға және шарттарға қаржылық көмек беру туралы өтінішіне жауап ретінде беріледі. Алушының осы Келісімді растауы оның келісімшарт жасасуға және көрсетілген мақсаттарға және келісілген шарттарда шоттан Грант алуға уәкілетті екенін білдіреді. Алушының атынан қол қою арқылы төмендегілер туралы келісіміңізді растаңыз, қоса берілген Келісім-Хат Банк сіз қол қойған көшірмені алғаннан кейін оған қол қойған күннен бастап күшіне енеді.
Терең құрметпен,
Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкі
Киоши Кодера Орталық Азия Еуропа және Орталық Азия елдері бөлімінің директоры
Қазақстан Республикасының атынан Палымбетов Болат Әбілқасымұлы Экономика және сауда вице-министрі күні: 18.05.2001 жыл
Қосымша
Грант берудің мақсаттары, мерзімдері мен шарттары
1. Мақсаттар мен іс-шаралар
1.1. Гранттың мақсаты агросервистік қызметтерді қолдау бойынша жобаны (жобаны) дайындауға жәрдемдесу болып табылады, оның негізгі міндеті ауыл шаруашылығына қызмет көрсетуде Үкіметтің тиісті рөлін анықтау және осы саладағы мемлекеттік және жеке секторлар арасындағы қарым - қатынасты нақты анықтау болып табылады. Жоба келесі компоненттерді қамтиды: (i) ауылшаруашылық маркетингі: (ii) агросервистік қызметтер: және (iii) ауыл шаруашылығы министрлігінде ұйымдық-кадрлық мүмкіндіктер құру. Грант мынадай іс-шараларға (бұдан әрі - "іс-шаралар") беріледі: (а) ауыл шаруашылығы маркетингінің Стратегиясы (206 900 АҚШ доллары). АҚШ). Ауыл шаруашылығы маркетингінің құрамдас бөлігін дайындау үшін техникалық көмекті қамтамасыз ету, оның шеңберінде мынадай жұмыс қорытындыланатын және қаржыландырылатын болады: (i) градация және стандарттар-тауар өнімінің қолданыстағы градациялары мен стандарттарына шолу, жіктеу және мониторинг әдістемесі, халықаралық практикаға сәйкес келтіру жөніндегі шараларды айқындау; (ii) келісімшарттар-ауыл шаруашылығы тауарлары үшін стандартты келісімшарттарды әзірлеу, келісімшарт туралы қолданыстағы заңды талдау, келісімшарттың орындалуын қамтамасыз ету және оларды өзгерту жөніндегі ұсынымдар; (iii) нарықтық ақпаратты тарату жөніндегі стратегияны жетілдіру - қолданыстағы ақпарат көздері мен ағындарын ескере отырып, ауыл шаруашылығы тауарлары нарықтары туралы ақпаратты қамтамасыз етуге нақты сұранысқа негізделген жүйені әзірлеу, сондай-ақ осы саладағы мемлекеттік және жеке секторлардың рөлін ажырату; және (iv) нарықтық тетіктерді жетілдіру - қолданыстағы тауар биржаларын талдау және олардың қызметі мен тиімділігін жақсарту шараларын айқындау; фьючерстік мәмілелерді практикаға енгізу мүмкіндіктерін талдау; кредиттік нарықтарда қойма қолхаттарын практикаға енгізу үшін қажетті қадамдарды айқындау; және ауыл шаруашылығы маркетингі саласындағы мемлекеттік және жеке сектор өкілдерінің қатысуымен семинар ұйымдастыру. Семинарға шығындар шамамен 6000 АҚШ долларын құрайды. (б) агросервистік қызметтерді қамтамасыз ету жоспары (2 255,700). Мынадай аспектілер бойынша қаржыландырылған жұмыс негізінде әзірленген агросервистік қызметтерді қамтамасыз ету жөніндегі жоспарды қамтитын агросервистік қызметтер компонентін дайындау үшін техникалық көмек көрсету: (i) негізгі қатысушылар айқындалатын тұқым шаруашылығы стратегиясы, қолданыстағы сертификаттау жүйесіне және ол үшін қолда бар тәжірибелік және зертханалық Үй-жайлар мен жабдықтарға баға берілді; үкіметтік қолдау және мемлекеттік реттеу саясаты; осындай саясатты өзгерту жөніндегі шаралар жоспары ұсынылған; түрлі ұйымдардың рөлдері мен міндеттерінде қажетті өзгерістер айқындалды, нақты тұқым өсіру кәсіпорындарын коммерцияландыру жоспарлары белгіленді және осы Ұсынымдарға байланысты инвестицияларға қажеттіліктер бағаланды: (ii) конкурстық гранттар бағдарламасы бойынша оның шеңберінде (а) қаржылық басқару және сатып алу жөніндегі міндеттерді сипаттайтын жұмыс тәртібін егжей-тегжейлі басшылық әзірленетін болады, меншік құқықтары туралы түсініктеме беріледі есептілік пен мониторингті ұйымдастыруға қатысты: (б) Үкіметке конкурстық гранттар жөніндегі кеңес пен рецензиялау комиссиясын ұйымдастыруда көмек көрсетілетін болады: сондай-ақ (с) Үкіметке ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының сұранысы негізінде қолданбалы зерттеулер мен ақпарат үшін басым бағыттарды айқындауда көмек көрсетілді; (iii) ветеринариялық қызметтер, осы бағыт шеңберінде қолданыстағы институционалдық құрылым, Үй-жайлар мен жабдықтар, саясат, нормативтік құжаттар және ветеринариялық және карантиндік қызметтерге байланысты шығыстар талданатын болады; сондай-ақ (IV) өсімдіктерді қорғау қызметтері, осы бағыт шеңберінде өсімдіктерді қорғау мен фитосанитариялық қадағалауға байланысты қолданыстағы институционалдық құрылым, Үй-жайлар мен жабдықтар, саясат, нормативтер мен шығыстар талданатын болады. Конкурстық гранттар бағдарламасының негізгі қатысушылары үшін шамамен құны 6 000 АҚШ долларына бағаланатын семинар ұйымдастыру көзделеді. (в) ауыл шаруашылығы министрлігінде ұйымдық-кадрлық мүмкіндіктерді құру (1 161,000). Ауыл шаруашылығы министрлігіне (i) грант қаражатына қаржыландырылатын қызмет салаларын бақылау; (ii) жоспар құру және агросервистік қызметтерді қолдау жобасын орындау бойынша басшылықты қамтамасыз ету; (iii) министрлікте саясат пен экономикалық талдау саласында ұйымдық-кадрлық мүмкіндіктер құру жөніндегі шаралар жоспарын жасау мақсатында техникалық көмек көрсетілетін болады даму; (iv) Мемлекеттік және жеке секторлардың рөлдерін ажырататын және әлеуметтік және экологиялық аспектілерді ескере отырып, дамудың тұрақтылығына назар аударылатын салалық стратегия құрылымын әзірлеу: сондай-ақ соңғы пайдаланушылардың нарық туралы ақпаратқа, қолданбалы зерттеулерге және техникалық ақпаратқа таңдаулы нұсқалары мен қажеттіліктерін бағалауға дайындық жүргізіледі.
2. Іс-шараларды орындау туралы жалпы ережелер
2.1. Алушы: (а) іс-шараларды тиісті адалдықпен және тиімділікпен жүзеге асыруға; (б) осы мақсат үшін қажетті қорларды, үй-жайларды, қызметтерді және басқа ресурстарды дереу ұсынуға; (в) Банктің негізделген сұрауы бойынша грант қаражатының іс-шаралары мен пайдаланылуы туралы барлық ақпаратты беруге; (г) өкілдермен мезгіл-мезгіл пікір алмасуға міндетті (Д) банк өкілдеріне грантқа қатысты мақсаттарда Қазақстан Республикасының аумағына баруға мүмкіндік беру үшін барлық қажетті шараларды қолдануға міндетті. Жоғарыда айтылғандарды шектемей, алушы іс-шараларды орындау аяқталғаннан кейін, Банк сұраған жағдайда, қысқа мерзімде Банк үшін қолайлы нысан мен мазмұн бойынша іс-шаралардың нәтижелері мен әсері туралы есепті дайындайды және Банкке ұсынады.
3. Сатып алу
3.1. Банкпен келісілген жағдайларды қоспағанда, іс-шараларды орындау үшін қажетті және Грант қаражатынан қаржыландырылатын Консультанттардың қызметтерін сатып алу осы Қосымшаға 1-қосымшада баяндалған ережелермен реттелетін болады.
4. Грант қаражатын алу
4.1. Грант сомасы Банк өзінің бухгалтерлік кітаптарында алушының атына ашқан шотқа (бұдан әрі - гранттық шот) есептелетін болады және қаражатты Грант қаражатынан қаржыландырылатын іс-шараларды жүзеге асыру үшін қажетті ақылға қонымды баға бойынша сатып алынған қызметтерге арналған шығыстар үшін осы 4-бөлімнің ережелеріне сәйкес алушы сол жерден ала алады. 4.2. Келесі санаттарға арналған шығындар Грант қаражатынан қаржыландырылуы мүмкін және тек іс-шараларды орындау үшін пайдаланылуы керек:
Шығыстар санаты бөлінетін грант сомасы қаржыландырылатын %
(АҚШ долларымен) шығыстар сомасы
Консультанттардың қызметтері 611 600 100% семинарлар 12 000 100% барлығы 623 600
Осы тармақтың мақсаттары үшін "семинар" термині жергілікті көлікке, тәуліктік, үй-жайларды жалға алуға, ауызша және жазбаша аударма шығындарын және материалдардың құнын білдіреді
4.3. 4.2-тармақта жоғарыдағы ережелерге қарамастан.: (а) шоттан қаражат алынбайды: (i) осы Келісім-хатқа Банк қол қойған күнге дейін жүзеге асырылған шығыстарды төлеуге; (ii) алушының аумағында салынатын кез келген салықтарды төлеу есебіне; (III) Банк мүшесі болып табылмайтын кез келген елдің аумағындағы шығыстар есебіне немесе тауарларға осы аумақтарда жүргізілген немесе осындай аумақтардан жеткізілген қызметтер; (IV) Жеке тұлғаларға немесе ұйымдарға төлем жасау мақсатында, егер банктің мәліметі бойынша мұндай төлемге Біріккен Ұлттар Ұйымы Жарғысының VII тарауына сәйкес Біріккен Ұлттар Ұйымы Қауіпсіздік Кеңесінің шешімімен тыйым салынса; б) шоттан қаражат Банк жазбаша хабарламада белгілеген 2002 жылғы 31 наурыздан немесе одан кейінгі күннен (жабылу күні) кейін алынбайды Банк жобаны қаржыландыруды мақұлдаған кезде, жабылу күнін болжамды күннен тыс мерзімге ұзартуға болмайтын ерекше жағдайларды қоспағанда, алушыға. Алайда, егер банк жабылу күнінен кейін төрт ай ішінде тиісті өтінімді алған, содан кейін гранттық шотта пайдаланылмаған грант қаражатының кез келген сомасы жойылған жағдайда, шоттан қаражат жабылу күнінен кейін алынуы мүмкін. 4.4. Алушы Гранттық шоттан қандай да бір соманы алуға ниет білдірген жағдайда, ол Банкпен келісілген нысан бойынша осы соманы алуға банкке жазбаша өтінім береді. Шоттан қаражат алуға арналған өтінімге: (а) алушының атынан экономика министрі немесе ол жазбаша түрде уәкілеттік берген басқа тұлға қол қояды; және (б) Банктің негізделген сұрау салуы бойынша өтінімді қолдайтын құжаттармен сүйемелденеді. Шоттан алуға өтінімге қол қоюға уәкілетті тұлғаның куәландырылған қол қою үлгісі оның қолы бар бірінші өтініммен бірге ұсынылуы тиіс. Грант сомасын алуға арналған әрбір өтінім және растайтын құжаттама нысаны мен мазмұны бойынша жеткілікті болуы тиіс және алушының бұл соманы Гранттық шоттан алуға құқығы бар және сома іс-шараларды орындауға жұмсалатындығында банкті қанағаттандыруы тиіс. Банк Алушы Гранттық шоттан алатын соманы тек Алушыға немесе оның тапсырмасы бойынша төлейді. 4.5. Банк гранттық шот қаражатын алу: (а) құны 3 35 000 баламасына дейінгі консультациялық фирмалардың қызметтеріне; (б) құны 2 25 000 баламасынан кем жеке консультанттардың қызметтеріне; (в) Банк Алушыға хабарлайтын шарттарда барлық жағдайларда семинарларға арналған шығыстар туралы есеп негізінде жүргізілуін талап ете алады. 4.6. Грант қаражатын алу Грант валютасында жүргізіледі. Банк Алушының өтініші бойынша немесе алушының агенті ретінде әрекет ете отырып, Грант қаражатынан қаржыландырылатын шығыстарды төлеу үшін қажетті валютаны Грант Шотынан алынған валютаға сатып алатын болады. Осы Келісім-хаттың мақсаттары үшін қажет болған жағдайда басқа валютаның бағамында көрсетілген бір валютаның құнын банк негізді түрде айқындайтын болады. 4.7. Іс-шаралардың орындалуын жеделдету үшін алушы таратудан, тәркілеуден немесе тыйым салудан тиісті қорғауды қоса алғанда, Банк үшін қолайлы шарттарда коммерциялық банкте АҚШ долларымен (арнайы шот) арнайы депозиттік шот ашып, жүргізе алады. Шотқа салымдар және шоттан төлемдер осы Қосымшаға II қосымшаға сәйкес жүргізілетін болады.
5. Есеп беру және аудит
5.1. (а) алушы жазбалар мен шоттарды қоса алғанда, қаржылық басқару жүйесін жүргізуге немесе жүргізуді қамтамасыз етуге, жалпы қабылданған бухгалтерлік есептілік стандарттарына сәйкес Банк үшін қолайлы нысан бойынша операцияларды, ресурстарды және іс-шараларды орындау жөніндегі шығыстарды барабар көрсететін қаржылық есептерді дайындауға міндетті. (б) алушы: (i) әрбір қаржы жылында Банк үшін қолайлы тәуелсіз аудиторлар жүргізетін бухгалтерлік кітаптар мен (А) тармақшада аталған шоттарға аудит жүргізуге міндетті; (ii) банкке осындай аудиторлардың есептерін дайындығына қарай, бірақ кез келген жағдайда қаржы жылы аяқталғаннан кейін алты айдан кешіктірмей, (А) аудиторлық тексеруден өткен әрбір жыл бойынша осы бөлімнің (а) тармағында көрсетілген қаржылық есептердің расталған көшірмелерін және (Б) есептер, жазбалар, шоттар және көрсетілген аудиторлар жүргізген аудиторлық есеп, оның көлемінде және Банк негізді түрде сұрататын мәліметтермен; және (iii) банкке банктің негізделген сұрау салуы бойынша есепке алу мен есептілікке және олардың аудитіне қатысты кез келген басқа ақпаратты беруге міндетті. (в) Шығыс Ведомостары негізінде Гранттық шоттан қаражат алу жүргізілген барлық шығыстар үшін алушы: 1) осындай шығыстарды көрсететін жазбалар мен есептерді (а) тармақшасына сәйкес жүргізуге немесе жүргізуді қамтамасыз етуге тиіс; (ii) банк қаржы жылы үшін аудиторлық есепті алғаннан кейін кемінде бір жыл сақтауға тиіс осы шығыстар туралы куәландыратын барлық жазбалар (келісімшарттар, тапсырыстар, шот-фактуралар, төлеуге ұсынылған шоттар, түбіртектер және басқа құжаттар) Гранттық шоттан соңғы рет алынған; (iii) банк өкілдеріне осы жазбаларды зерделеуге мүмкіндік беру; және (iv) осы жазбалар мен есептіліктің (б) тармақшада көрсетілген жыл сайынғы аудитке енгізілуін және мұндай аудиторлық есепте қаржы жылы ішінде берілген Шығыс ведомостарындағы мәліметтердің қаншалықты сенімді екендігі туралы аталған аудиторлардың жеке пікірі болуын қамтамасыз ету, сондай-ақ қаражат алудың дұрыстығын растау үшін оларды дайындау кезіндегі тәртіп пен ішкі бақылау.
6. Тоқтата тұру және жою
6.1. Егер мынадай оқиғалардың кез келгені орын алса және жалғасатын болса, Банк кез келген уақытта алушыны хабардар ету жолымен алушының Гранттық шоттан одан әрі алу құқығын уақытша тоқтата тұра алады: (а) алушы осы құжатта айтылған өз міндеттемелерінің ешқайсысын орындамаған; немесе (б) алушының немесе Банк берген кез келген басқа ұйымның құқығы Қазақстан Республикасының кепілдігімен, банкпен қарыз келісімі немесе даму мақсаттарына арналған кез келген кредиттік келісім бойынша қаражат алуға арналған қарыз уақытша тоқтатылды. 6.2. Банк алушыны жазбаша хабардар ету арқылы алушының Гранттық шоттан қаражатты одан әрі алуды жүзеге асыру құқығын тоқтата алады: (а) алушының Гранттық шоттан қаражатты одан әрі алуды жүзеге асыру құқығы 6.1, одан жоғары тармақтың ережелеріне сәйкес уақытша тоқтатыла тұрғаннан кейін кез келген уақытта; немесе (б) егер гранттық шотқа кіргеннен кейін алты ай ішінде осы құжаттың күші іс-шараларды орындау үшін Банкті қанағаттандыратын шараларды қабылдаған жоқ; немесе (в) егер Банк алушымен консультациядан кейін қандай да бір сәтте жобаны қолдауды тоқтатуды шешсе; немесе (г) егер алушы Банктің жобаны қаржыландыруға көмектесу туралы өтінішін қайтарып алса.
Қосымша 1
Сатып алу
I Бөлім . Консультанттардың қызметтері
А бөлімі: Жалпы ережелер
Консультанттардың қызметтері 1997 жылғы қаңтарда Банк жариялаған, 1997 жылғы қыркүйектегі және 1999 жылғы қаңтардағы түзетулермен (бұдан әрі - "Консультанттар туралы Басшылық") және I бөлімнің мынадай ережелерімен "басшылықтың: Дүниежүзілік банктің қарыз алушыларының консультанттарды іріктеуі және жалдауы" IV бөлімін енгізу және ережелеріне сәйкес сатып алынады.
В бөлімі: сапа мен құнға негізделген таңдау
Осы бөлімнің В бөлігінде айтылған жағдайларды қоспағанда, консультанттардың қызметтері басшылықтың II бөлімінің, оған 1 - қосымшаның 3-параграфының, оған 2-Қосымшаның ережелеріне және сапа мен құн негізінде консультанттарды іріктеуге қолданылатын 3.13-3.18-параграфтардың ережелеріне сәйкес берілген келісімшарттар бойынша сатып алынатын болады.
С бөлімі: кеңесшілерді іріктеудің басқа процедуралары
1. Белгіленген бюджет бойынша іріктеу
Қосымшаның 1.1 (в) тармағында көрсетілген жобаны басқаруға арналған қызметтер "Консультанттар туралы Нұсқаулықтың"3.1 және 3.5-параграфының ережелеріне сәйкес жеке консультанттарға берілген келісімшарттар бойынша сатып алынатын болады.
2. Жеке кеңесшілер
Ауыл шаруашылығы маркетингі, градация және стандарттар, тұқым шаруашылығы, тұқымдарды өңдеу және өткізу, ветеринариялық қызметтер, өсімдіктерді қорғау, жобаны басқару, ауыл шаруашылығы саясаты, қосымшаның 1.1 (а), (б) тармақтарында белгіленген аудармалар үшін көрсетілетін қызметтер " туралы Нұсқаулықтың "5.1 - 5.3-параграфтарының талаптарына сәйкес жеке консультанттармен келісімшарттар бойынша сатып алынады. кеңесшілерге".
Г бөлігі: банктің консультанттарды іріктеуді тексеруі
1. Іріктеуді жоспарлау
Консультанттарға конкурсқа қатысуға қандай да бір шақырулар берілгенге дейін іс-шаралар бойынша консультанттарды іріктеудің ұсынылатын жоспары "Консультанттар туралы нұсқаулыққа"1-қосымшаның 1-параграфының ережелеріне сәйкес тексеру және бекіту үшін Банкке ұсынылады. Консультанттардың барлық қызметтерін іріктеу Банк бекітетін жоспарға сәйкес және аталған 1-параграфтың ережелеріне сәйкес жүргізіледі.
2. Алдын ала қарау
(а) бағаланған құны 35 000 АҚШ долларына тең және одан жоғары, бірақ 100 000 АҚШ долларынан аз консультациялық фирмаларды жалдау жөніндегі әрбір келісімшартқа қатысты "Консультанттар туралы нұсқаулыққа"1-қосымшаның 1, 2 және 5-параграфтарында көрсетілген рәсімдер қолданылады. (б) құны 25 000 АҚШ долларына немесе одан жоғары бағаланатын жеке консультанттарды жалдауға арналған әрбір келісімшартқа қатысты Банкке біліктілігі мен тәжірибесі туралы мәліметтерді, техникалық тапсырманы және жалдау шарттарын тексеру және мақұлдау үшін ұсынылуы тиіс. Келісімшарт Банк аталған мақұлдауды ұсынғаннан кейін ғана беріледі.
3. Кейінгі қарау
Осы бөлімнің 2-тармағына жатпайтын келісімшарттарға қатысты "Консультанттар туралы нұсқаулыққа"1-қосымшаның 4-параграфында жазылған рәсімдер қолданылады.
Қосымша II
Арнайы Шот
1. Осы Қосымшаның мақсаттары үшін: (а) "Заңды Санаттар" термині осы Келісім-хатқа қосымшаның 4.2-тармағының кестесінде санамаланған шығыстар санаттарын білдіреді; (б) "заңды шығыстар" термині көзделген қызмет үшін талап етілетін және Грант қаражатынан қаржыландыруға жататын ақылға қонымды құны бойынша сатып алынған тауарлар мен қызметтерге арналған шығыстарды білдіреді; және (в) "бекітілген бөлінген сома" термині 75 000 АҚШ долларына баламалы соманы білдіреді. Грант шотынан алынатын және осы Толықтырудың 3 (а) - тармағына сәйкес арнайы шотқа орналастырылатын АҚШ. 2. Арнайы шоттан төлемдер осы Толықтырудың ережелеріне сәйкес тек заңды шығыстарға ғана жүзеге асырылуы тиіс. 3. Банк Арнайы шоттың тиісті түрде ашылғандығы туралы қанағаттанарлық растауды алғаннан кейін бекітілген бөлінген соманың қаражатын алу және арнайы шотты толықтыру үшін қаражатты кейіннен алу мынадай түрде жүзеге асырылады: (а) алушы банкке Арнайы шотқа депозитке өтінім немесе өтінім береді, сомалар немесе жалпы бекітілген бөлінген сомадан аспайтын сомалар. Осындай өтінімнің немесе өтінімдердің негізінде Банк Алушының атынан Грант Шотынан алады және алушы сұратқан соманы немесе соманы арнайы шотқа орналастырады. (б) (i) арнайы шотты толықтыру үшін Алушы Банк көрсеткен уақыт аралығы арқылы банкке Арнайы шотқа депозиттерге өтінімдер ұсынады. (ii) әрбір осындай өтінімді бергенге дейін немесе беру кезінде алушы банкке осы Толықтырудың 4-тармағына сәйкес шотты толтыру үшін қаражат сұратылатын төлем немесе төлемдер үшін талап етілетін құжаттарды және басқа да растамаларды ұсынады. Осындай өтінімнің негізінде банк Алушының атынан Грант Шотынан алады және Алушы сұраған және аталған құжаттарда және басқа да растайтын қағаздарда көрсетілгендей заңды шығыстар үшін Арнайы шоттан төленген соманы арнайы шотқа орналастырады. Мұндай депозиттердің барлығын банк Грант Шотынан заңды санаттарға сәйкес және көрсетілген құжаттарда және өзге де растайтын қағаздарда негізделген тиісті баламалы сомаларда алады. 4. Алушы Арнайы шоттан жасаған әрбір төлем бойынша Алушы Банктің негізделген сұрау салуын алу кезінде банкке төлемнің тек заңды шығыстарға жүргізілгенін куәландыратын құжаттар мен өзге де растайтын қағаздарды ұсынуға міндетті. 5. Осы Толықтырудың 3-тармағының ережелеріне қарамастан, Банк Арнайы шотқа келесі депозиттерді: (А) Банк кез келген уақытта алушы кейіннен барлық қаражатты тікелей Грант шотынан алуға тиіс деген шешім қабылдаған жағдайларда орналастырмауға тиіс; (б) алушы осы Келісім-хатқа қосымшаның 5.1 (Б) (ii) тармағында көрсетілген уақыт кезеңі ішінде банкке есептік құжаттар мен Арнайы шот үшін шоттардың аудитіне қатысты көрсетілген тармаққа сәйкес банкке ұсыну үшін қажетті қандай да бір аудиторлық есептерді бермеді; (в) Банк алушыны хабардар етті осы Келісім-хатқа қосымшаның 6.1-тармағының ережелеріне сәйкес алушының бұдан әрі Грант Шотынан қаражат алу құқығын толық немесе ішінара тоқтата тұру ниеті туралы; немесе (г) гранттың алынбаған жалпы сомасы бекітілген бөлінген соманың қосарланған сомасына баламалы қайта есептеуде тең болады. Осыдан кейін Гранттың қалған сомасы Банк Алушыны нақты хабардар ететін тәртіпке сәйкес Грант шотынан алынуы тиіс. Қаражатты одан әрі алу Банк осындай хабарлама жасалған күні арнайы шоттың депозитінде қалған осы сомалардың барлығы заңды шығыстарға төлемдер жүргізу үшін пайдаланылатынына көз жеткізгеннен кейін ғана жүзеге асырылады. 6. (а) егер кез келген уақытта Банк Арнайы шоттан қандай да бір төлем: (1) осы толықтырудың 2-тармағына сәйкес заңды болып табылатын шығыстар бойынша немесе сомада жасалған немесе (ii) Банкке ұсынылған растайтын құжаттамамен негізделмеген деп шешім қабылдаса, алушы банктен хабарлама алғаннан кейін дереу міндетті: (А) Банк сұрай алатын осындай қосымша куәліктерді ұсыну немесе (Б) Арнайы шотқа (немесе егер Банк оны өтеуді сұраса) осындай төлемнің немесе оның заңды немесе ақталмаған бөлігінің сомасына тең соманы орналастыру. Егер Банкпен өзгеше келісілмесе, алушы растайтын қағаздарды ұсынғанға немесе депозитке салғанға дейін немесе нақты жағдайға байланысты қажетті соманы толтырғанға дейін Банк бұдан әрі арнайы шотқа ешқандай депозиттер салмайды. (б) егер Банк кез келген уақытта арнайы шоттағы кез келген іске асырылмаған сома заңды шығыстарға одан әрі төлемдерді жабу үшін қажет болмайтынын анықтаса. Алушы банктен хабарлама алғаннан кейін банкке осындай іске асырылмаған соманы дереу өтеуге міндетті.
Дүниежүзілік Банк 1818 N Street N. W. (202) 477-1234 Washington Халықаралық Банкі, D. C. кабельдік мекен-жайы: INTBAFRAD Қайта Құру және 20433 USA кабельдік мекен-жайы: ENEVAS Даму Халықаралық даму қауымдастығы
25 қаңтар 2002 ж
Жақсыбек Құлекеев мырза, Министр Экономика және сауда министрлігі, Астана, Қазақстан Республикасы
Кас: агросервистік қызметтерді қолдау жобасы-N Tf026444 гранты Жапония Үкіметінің гранттық келісіміне өзгерістер мен толықтырулар
Құрметті Кулекеев мырза:
Осы хат Қазақстан Республикасы мен Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкі (Банк) арасындағы 2000 жылғы 18 желтоқсандағы агросервистік қызметтерді қолдау жобасын дайындауға арналған Жапон Үкіметінің Гранты туралы келісімге (Жапон гранты туралы келісім) қатысты. Жапония Үкіметі мақұлдаған Келісім шеңберінде компоненттерді, іс-шараларды және қаражатты қайта бөлу туралы өтінішке сәйкес, біз Сізге Банктің аталған келісімге мынадай өзгерістер енгізуге келісетінін хабарлауға қуаныштымыз: 1. Қосымшада 1.1 тармақшаның бірінші жолы. (а) 1-параграф келесідей өзгертілді:
Ауылшаруашылық маркетинг стратегиясы (дол 187,600 АҚШ)
2. Қосымшада 1.1 тармақшаның бірінші жолы. (б) 1-параграф келесідей өзгертілді.
Техникалық қызмет көрсету жоспары (дол 249,200 АҚШ)
3. 1-қосымшада, параграфта, 1.1-тармақшада. (б), ұсыныс "конкурстық гранттар бағдарламасының негізгі қатысушылары үшін шамамен құны 6000 АҚШ долларына бағаланатын семинар ұйымдастыру көзделеді."жойылды. 4. Қосымшада 1.1 тармақшаның бірінші жолы. (в) 1-параграфты оқу керек:
Ауыл шаруашылығы министрлігінің әлеуетін арттыру (л 186,800 АҚШ)
5. Қосымшада, 1.1-тармақшада. (в) 1-параграфтың "белгісі."ақпарат" деген сөзден кейін ":" белгісімен ауыстырылды және келесі баяндамада "v" деген жаңа тармақша енгізілді:
"және (v) грант қаражатының аудиті."
6. Қосымшада 3-параграф келесідей өзгертілді:
"3. Сатып алу
3.1. Банкпен келісілген жағдайларды қоспағанда, консультанттардың қызметтерін және іс-шараларды орындау үшін қажетті және Грант қаражатынан қаржыландырылатын тауарларды сатып алу осы қосымшаға I толықтырудың ережелерімен реттеледі. 3.2. Алушы Грант қаражатынан қаржыландырылатын барлық импортталатын тауарлар пайдалану немесе орнату орнына сатып алу, тасымалдау және жеткізу процесінде туындауы мүмкін залалдан сақтандырылуы тиіс екеніне және сақтандырылған тауарларға кез келген өтемақы осындай тауарларды ауыстыру немесе жөндеу үшін еркін айырбасталатын валютада төленуі тиіс екеніне көз жеткізуі тиіс. Алушы іс-шараларды жүзеге асыруға арналған барлық жабдықтың әрқашан пайдаланылатынына және тиісті жағдайда ұсталатынына және мұндай жабдықты кез келген жөндеу немесе ауыстыру қажеттілік бойынша және ерте уақытта жүргізілуі тиіс екеніне көз жеткізуі тиіс.
7. 4-параграфтың 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 және 4.5-тармақшалары мынадай түрде өзгертілді:
"4. Грант қаражатын шоттан алу
4.1. Грант сомасы Банк өзінің Бухгалтерлік есептерінде алушының атына ашқан шотқа (бұдан әрі - гранттық шот) есептелетін болады және қаражатты алушы іс-шараларды орындау үшін қажетті ақылға қонымды құны бойынша сатып алынған қызметтер мен тауарларға арналған шығыстар үшін осы 4-бөлімнің ережелеріне сәйкес сол жерден ала алады және қаржыландыру үшін көзделеді Грант қаражатынан. 4.2. Келесі санаттарға арналған шығындар Грант қаражатынан қаржыландырылуы мүмкін және тек іс-шараларды орындау үшін пайдаланылуы керек:
Санаттар қаржыландырылатын гранттың бөлінетін сомасы % (АҚШ шығыстары сомасының долларымен)
(1) консультанттардың қызметтері 591 500 100%
(2) семинарлар 6 000 100%
(3) тауарлар 16 000 100% сыртқы шығыстар, 100% Жергілікті шығыстар (өндіруші зауыттың бағасы) және жергілікті нарықта сатып алынатын басқа да тауарларға жергілікті шығыстардың 85%
(4) Операциялық 6 000 100% шығындар
(5) грант шоттарының аудиті 4 100 100%
Барлығы 623 600
Терминдердің мағыналары:
(а)" сыртқы шығыстар "алушы елден басқа кез келген елдің аумағынан жеткізілетін тауарлар мен қызметтер үшін алушы елден басқа кез келген елдің валютасындағы шығыстарды білдіреді; (б)" жергілікті шығыстар " сыртқы шығыстар болып табылмайтын кез келген шығыстарды білдіреді, алайда, егер алушының валютасы аумағынан жеткізілетін елдің валютасымен бірдей болса тауарлар мен қызметтер, осындай тауарлар мен қызметтерге арналған осындай валютадағы шығыстар сыртқы шығыстар болып саналады; (в) " семинар "семинар бойынша шығыстарды білдіреді, мысалы: іссапарлар, тәуліктік, үй-жайды жалға алу, аударма қызметтері мен жабдықтарға жұмсалатын шығыстар; және (г)" операциялық шығыстар " кеңсе Үй-жайына жұмсалатын шығыстарды білдіреді. 4.3. 4.2-параграфта жоғарыда қамтылған ережелерге қарамастан: (а) шоттан қаражат: (i) Банктің осы Келісім-хатқа қол қойған күніне дейін жүзеге асырылған шығыстарды төлеуге; (ii) алушының аумағында алынатын кез келген салықтарды төлеу есебіне алынбауға тиіс; (iii) Банкке мүше болып табылмайтын кез келген елдің аумағындағы немесе осындай елдерде өндірілген тауарлар немесе осындай аумақтардан жеткізілетін қызметтер үшін шығыстар есебіне; (IV) жеке тұлғаларға немесе ұйымдарға кез келген төлем жасау немесе тауарлар импорты мақсатында, егер банк білетіндей мұндай импортқа немесе мұндай төлемге шешіммен тыйым салынады Біріккен Ұлттар Ұйымы Жарғысының VII тарауында қабылданған Біріккен Ұлттар Ұйымының Қауіпсіздік Кеңесі; (б) шоттан қаражат 2002 жылғы 31 қазаннан кейін алынбайды. Банктің жобаны қаржыландыру үшін белгілегенінен өзгеше болуы мүмкін емес жағдайларды қоспағанда, алушының жазбаша хабарламасымен (жабылу күні) Банк белгілеген немесе одан кейінгі күн. Алайда, егер банк жабылу күнінен кейін төрт ай ішінде тиісті өтінімді алған болса, шоттан қаражат алынуы мүмкін, содан кейін шотта пайдаланылмаған грант қаражатының кез келген сомасы жойылады; және (в) егер банктің пікірінше, 4.2-параграфтың кестесінде көрсетілген баптардың кез келгеніне тағайындалған грант сомасы осы баптар бойынша шығыстарды қаржыландыру үшін жеткіліксіз болса, Банк алушыны жазбаша хабардар ете отырып, басқа бап бойынша шығыстарға тағайындалған грант қаражатынан алынған соманы осындай бапқа қайта бөле алады, ол бойынша Банктің пікірінше, шығындар міндетті болмайды. 4.4 алушы Гранттық шоттан қандай да бір соманы алып тастағысы келгенде, ол Банк көрсеткен нысанда осы соманы алуға банкке жазбаша өтінім беруі тиіс. Шоттан қаражат алуға арналған өтінімге: (а) Алушының атынан Қаржы министрі немесе ол уәкілеттік берген басқа тұлға жазбаша түрде қол қоюға; (b) Банк негізді түрде сұрататын өтінімді қолдайтын негіздемелермен сүйемелденуге тиіс. Шоттан алуға өтінімге қол қоюға уәкілетті тұлғаның куәландырылған қолтаңба үлгісі оның қолымен бірінші өтініммен бірге берілуі керек. Шоттан соманы алуға арналған әрбір өтінім және ілеспе негіздемелер Банктің алушының бұл соманы Гранттық шоттан алуға құқығы бар екеніне және бұл сома іс-шараларды орындауға жұмсалатынына сендіру үшін нысаны мен мазмұны бойынша жеткілікті болуы тиіс. Банк Алушының Гранттық шоттан алған сомасын тек Алушыға немесе оның өкіміне сәйкес төлейді. 4.5 Банк Гранттық шоттан қаражатты алу шығыстар туралы есеп негізінде жүргізілуін талап ете алады: (А) құны 35 000 АҚШ доллары баламасынан төмен консалтингтік фирмалардың қызметтері. АҚШ; және (б) құныл 25,000 баламасынан төмен жеке консультанттардың қызметтері. (В) семинарлар; және (г) операциялық шығыстар, Банк алушыны хабардар ететін барлық жағдайларда.
8. Қосымша 1, 1 бөлім, В бөлігі, жаңа 3 бөлім қосылды:
"3. Консультанттардың кәсіби қасиеттеріне негізделген іріктеу
Грант шеңберінде аудиторлық қызметтер қосымшаның 1.1 (в) (v) параграфына сәйкес 3.1-тармақтардың ережелеріне сәйкес берілген келісімшарттар бойынша сатып алынады. 3.7 бойынша консультанттарды іріктеу және жалдау жөніндегі нұсқаулықтар.".
9. I-ге қосымша келесі баяндамада жаңа II бөлім енгізілді:
"II бөлім. Тауарларды Сатып Алу
Тауарлар: (а) Банк 1995 жылғы қаңтарда жариялаған және 1996 жылғы қаңтарда, тамызда, 1997 жылғы қыркүйекте және 1999 жылғы қаңтарда қайта қаралған "ХҚДБ қарыздары мен AMP кредиттері шеңберіндегі сатып алу жөніндегі нұсқаулықтың" I бөлімінің (бұдан әрі - басшылық) шарттарына сәйкес; және (b) келісімшарттар бойынша, Басшылықтың 3.5 және 3.6-параграфтарының шарттарына сәйкес сатып алу рәсімдері негізінде берілген. Басшылыққа 1-қосымшаның 4-параграфында баяндалған қарау рәсімдері 4-параграфтағы "тендерлік ұсыныстар" деген сөз тіркесі "баға ұсыныстары"деген сөзбен ауыстырылған жағдайда осындай келісімшарттарға қолданылуы тиіс.
Қол қою, күнді қою және осы хаттың қоса берілген көшірмесін бізге қайтару арқылы жоғарыдағы түзетулермен келісіміңізді растаңыз. Бұл өзгерістер біз қол қойған хатты алғаннан кейін бірден күшіне енеді.
Құрметпен,
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЙТА ҚҰРУ ЖӘНЕ ДАМУ БАНКІ
Нэнси Кук Қазіргі Директор Орталық Азия Департаменті Еуропа және Орталық Азия аймағы
КЕЛІСІЛДІ: Қазақстан Республикасы____________________________ Уәкілетті Өкіл
Т. А. Ә. Есімов А. С. лауазымы: Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Орынбасары - Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрі күні: 24 шілде 2002 жыл
Қазақстан Республикасының
Президенті
© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК
Конституция Заң Кодекс Норматив Жарлық Бұйрық Шешім Қаулы Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы Заң компаниясы